EEK
EST

left Kõik lood

eek.ee
Kuidas maksimeerida suvevaheaega? Neli tudengit jagavad oma kogemusi Delightful Istanbul 2023 suvekoolist
14.08.2023

Oleme neli Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor üliõpilast – Fangru He, Reika Yonetsu, Ka Chai Yan ja Natasha Ayiti Kportufe. Tänu Erasmus+ programmile ja EEK-ile saime suurepärase võimaluse külastada Türgis Istanbuli ja osaleda Delightful suvekooli programmis. Programm toimus Istanbul Aydini Ülikooli korraldusel 22. juulist kuni 5. augustini 2023. Suvekool pakkus erinevaid kursusi ja valisime osalemiseks integreeritud turunduskommunikatsiooni kursuse.

Põhjusteks, mis meid motiveerisid Erasmus+ lühiajalises segaprogrammis ja Istanbuli Delightful suvekoolis osalema, oli võimalus õppida teises riigis, saada rahvusvaheline kogemus, leida uusi sõpru ja parandada keeleoskust. Tahtsime õppida teistsugust kultuuri ja saada osa praktilistest kursustest. Lisaks toimus programm suvepuhkuse ajal, mis sobis suurepäraselt meie puhkuseplaanidega.

Seal oldud päevadel osalesime erinevates tegevustes. Külastasime loenguid, et laiendada oma teadmisi, käisime reisidel uusi kohti avastamas ja nautisime vaba aega lõõgastumiseks ja isiklikeks tegevusteks. Kuigi graafik oli tihe – tunnid esmaspäevast reedeni, siis pärast kella 15 oli meil võimalik liituda kooli korraldatud ekskursioonidega või avastada linna omapäi. Nädalavahetustel korraldas kool jahtpidusid ja muuseumikülastusi. Kuigi meie aeg Türgis oli lühike, kogesime täielikku Istanbuli elu, õppisime tundma Türgi kultuuri ja saime sügavamaid teadmisi turundusest.

Kõige unustamatum mälestus oli kruiis Bosporeuse väina ääres. Nautisime linna panoraamvaateid ja ajaloolisi vaatamisväärsusi nagu Neitsitorn. Meile meeldis ka visiit kohalikku ettevõttesse õppe eesmärgil. See pakkus suurepärast võimalust õppida erinevaid mõtlemisviise ja pidada sügavaid vestlusi paljude seal töötavate juhendajatega. Soovitame kõigil osaleda Erasmus+ lühiajalistes programmides. Tagasi vaadates oli see tõeliselt rikastav. See pakkus võimalust saada rahvusvahelist kogemust, kultuurilist sissevaadet ja laiendada akadeemilist silmaringi, õppides ja suheldes inimestega. Õppisime palju, saime palju teadmisi ja sõpru. Iga päev oli uus seiklus – see oli tõesti lõbus!

See kogemus suurendas meie akadeemilisi- ja suhtlemisoskusi. Turunduskursus oli samuti põnev, pakkudes teadmisi turunduse erinevatest aspektidest. Me saime sõpru erinevatest riikidest, mis aitas ka meie inglise keelt parandada. Tänu Erasmus+ pakutavatele võimalustele on see kogemus meid veelgi rohkem motiveerinud tulevikus teisi riike külastama.